BLOG

El bloc de la
telefonia intel·ligent

Comunicacions
en el núvol

Com la IA està canviant la forma en què les empreses gestionen les queixes dels clients

Com la IA està canviant la forma en què les empreses gestionen les queixes dels clients

En un entorn en constant canvi, on les empreses competeixen cada cop més per oferir un bon servei, els call center ja no poden gestionar les queixes de forma manual; al fer-ho, es corre el risc que es produeixin danys a la reputació, fuga de clients, i pèrdua d’oportunitat per impulsar millores de productes i […]

26/05/2022 08:05

Oficina
Intel·ligent

5 claves de disseny que estan definint els llocs de treball el 2022

5 claves de disseny que estan definint els llocs de treball el 2022

El panorama laboral ha evolucionat i s’ha transformat amb tanta freqüència durant els últims 18 mesos que les expectatives, prediccions i aspiracions del que hauria de ser l’oficina mai han estat més dispars. Tot i que això no és necessàriament quelcom dolent, vol dir que on l’oficina era en gran mesura la “llar de les […]

12/05/2022 09:05

Contact center
Intel·ligent

Autoprogramació: la resposta a l’estrès dels agents als call center omnicanal

Autoprogramació: la resposta a l’estrès dels agents als call center omnicanal

Un dels majors reptes dels líders dels contact center és equilibrar les necessitats dels agents amb un excel·lent servei al client. La pandèmia ha marcat l’inici d’una nova era en què els empleats estan revaluant l’impacte de la seva feina i la seva vida personal, la salut mental i el compliment dels objectius. Per què […]

24/05/2022 07:05

Subscriu-te a les notícies de Comunicacions en el Núvol

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic lopd@masvoz.es . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE COMUNICACIONS EN EL NÚVOL

Subscriu-te a les notícies de Oficina Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic lopd@masvoz.es . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES D'OFICINA INTEL·LIGENT

Subscriu-te a les notícies de Contact Center Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic lopd@masvoz.es . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE CONTACT CENTER INTEL·LIGENT