Immediat
Sense inversions
Disponible 24×7
Fàcil d’usar
Alta capacitat

Màxima accessibilitat per a usuaris de tot el món
Millora l’experiència dels usuaris que naveguen per la teva pàgina web a la vegada que parlen amb l’aplicació des del navegador en qualsevol país, sense necessitat d’instal·lar cap plug-in o aplicatiu, ni de comprar auriculars o altres dispositius addicionals.

Un canal complementari a les línies 900 pels teus usuaris web
Ofereix un nou canal de comunicació simple i gratuït complementari als números 900, obert 24/7. Segueix oferint trucades a cost zero per als teus usuaris, però estalvia fins a un 80% els costos de l’atenció d’aquestes trucades. Fes call-tracking de les trucades Click&Talk amb la teva eina d’analítica web.

Fàcil de configurar i ràpid d'activar
Amb la simplicitat dels serveis de Telefonia Intel·ligent. Només has d’afegir el servei Click&Talk en la teva pròpia web inserint el codi, decidir com i on vols atendre les trucades rebudes, i configurar en un clic les diferents funcionalitats del servei.

Sempre sota el teu control
Millora la intel·ligència del teu negoci. Configura i gestiona tota la informació del servei accedint al teu tauler de control en el moment que necessitis, siguis on siguis i amb qualsevol dispositiu connectat a Internet. Restringeix les trucades per països i extreu estadístiques i despesa del servei en tot moment.

WebRTC, present i futur de les comunicacions
L’estàndard WebRTC (web real-time communications) converteix els navegadors web en aplicacions de transmissió d’àudio i vídeo en temps real. Encara que està suportat pels navegadors usats pel 80% dels internautes segons Globalstats, Click&Talk ofereix alternatives per defecte per a navegadors incompatibles, assegurant el 100% de connexions.

Atén les trucades amb una solució professional
Combina teu servei Click&Talk amb una eina d’atenció telefònica professional. El Cloud Contact Center de Masvoz ofereix l’eficàcia d’una completa plataforma de contact center, amb la versatilitat dels serveis en el núvol. La millor elecció per centres d’atenció telefònica que busquen resultats sense renunciar a l’eficiència.