La solució per encarar els reptes dels contact centers d’avui
Globalització
Mobilitat
Multicanalitat
Integracions
Flexibilitat

Clients i usuaris a tot el món
Avui el mercat és el món. El teu contact center necessita eines de comunicacions que eliminen les barreres amb els seus clients i usuaris internacionals.
- Numeració especialitzada internacional
- Servei Click&Talk

Consumidors que contacten des de qualsevol lloc
Els dispositius mòbils han transformat la forma en què vivim. La solució masvoz de telefonia per contact centers dóna resposta a la creixent mobilitat del teu target:
- Servicio Click to Call
- Terminal webphone per agents

Múltiples canals i dispositius per contactar
Els teus clients contacten amb el teu contact center des del dispositiu que estiguin usant en cada moment, y des del canal més còmode. Els teus agents i supervisors també necessiten llibertat d’acció:
- Servei Click&Talk
- Tauler de control al núvol

Informació sincronitzada amb sistemes com CRM
Amb la solució masvoz de telefonia per contact centers, aprofites la teva informació telefònica integrant fàcilment el teu contact center amb d’altres aplicatius -CRM, ERP, analítica web-:
- Call-tracking amb Click&Talk
- Integració via API

Capacitat d'adaptació a un món en canvi constant
La solució per contact centers de masvoz s’adapta al teu creixement, i et permet dimensionar campanyes puntuals sense riscos.
- Sense límit d’agents
- Afegeix o treu agents en temps real
- Paga només pel que uses
- Sense necessitat de comprar equipaments