Si vols formar part del nostre projecte, la teva il·lusió i el teu talent són el que busquem. A masvoz trobaràs un equip jove i compromès amb la nostra missió, els nostres clients i els nostres valors. Benvingut al nostre món.

Tècnic/a de suport VoIP

✨ Meaningful human contact makes life magic!

masvoz és una companyia que afegeix valor als seus clients i creu en el creixement professional de les persones. Vols coneixèr-nos?

El nostre equip està format per especialistes de desenvolupament, cloud i comunicacions de veu i vídeo en temps real. Gràcies a ells i elles desenvolupem i oferim serveis de telecomunicacions per a empreses posant a disposició dels nostres clients una cartera completa de tecnologies i productes (Comunicacions Unificades, Serveis de col·laboració, Serveis d’integració de telefonia allotjada al núvol, Serveis d’instal·lació, Centraleta Virtual, Serveis SIP Trunk).

Formem part d’Enreach, un grup de companyies europees unides per un impuls constant per donar suport a la transformació empresarial amb innovació en TIC flexible i confiable. Confiem en el lideratge col·lectiu i construïm el nostre projecte sobre ciments com la proximitat, flexibilitat, respecte i innovació.

Volem que ens acompanyis en aquest procés de creixement i integració incorporant-te al nostre equip d’experts i expertes a la nostra oficina de Barcelona.

Com?

En el teu dia a dia, formant part de l’equip d’operacions, seràs responsable de:

  • Restablir el funcionament dels serveis que masvoz ofereix als seus clients, garantint el correcte funcionament d’aquests, principalment Cloud Contact Center, Centraleta Virtual i serveis IVR.
  • Dur a terme la gestió i resolució d’incidències en els SLAs establerts.
  • Documentar incidències, processos i projectes.
  • Participar en la posada en marxa de projectes de VoIP sobre la infraestructura de xarxa del client. Si és necessari, hauràs de replantejar i recomanar canvis a aplicar en la xarxa del client per al correcte funcionament dels nostres serveis.
  • Dur a terme intervencions preventives i correctives.
  • Es realitzen guàrdies per a donar cobertura als festius locals.
  • Treballaràs en un entorn multicultural donant suport creuat entre empreses del grup.

Què esperem de tu?

  • Que siguis una persona acostumada a treballar en equip, amb alta capacitat d’organització, amb orientació al client, comunicativa i resolutiva.
  • Que aportis una experiència mínima de tres anys en les funcions descrites, exercint posats de Suport.
  • Experiència en gestió de sistemes telefonia, diferents sistemes de PBX basats en VoIP i SIP trunks.
  • Que aportis coneixements o experiència en Asterisk, SIP i WebRTC.
  • Que hagis participat en projectes de posada en marxa de sistemes de telefonia a casa del client.
  • Nocions de BBDD SQL i Linux.
  • Valorarem estudis en Enginyeria de Telecomunicacions o similar.
  • Nivell alt d’anglès

Què pots esperar tu de masvoz?

  • Un equip que potencia i valora les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora continuada per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa gairebé 20 anys 💪📈.
  • Un projecte estable, amb contractació Indefinida i retribucions a la carta, mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica 🚑👪🚈.
  • Horari flexible amb jornada intensiva divendres. A més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana 😄.
  • Teletreball de dos a tres dies a la setmana 🏡.
  • Oficines cèntriques i modernes, lluminoses, sense parets o despatxos que separin els diversos rols o departaments, amb espai de relax amb sofàs per a les teves migdiades o lectures, tele i sistema d’àudio per a les nostres celebracions i esdeveniments. I si t’agrada tocar algun instrument… Tenim fins a guitarres i bateria! ☕ 🍏 👾 Vols veure-les?
  • Un pla de carrera a mida, amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. També tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te! 🎓
  • Activitats al llarg de l’any: team building, coaching i molt més! Un exemple? El nostre Challenge day! Un dia al mes dedicat a resoldre en equip una necessitat real mitjançant investigació i consens entre tots 💭.

T’uneixes al repte de crear màgia de contacte? 🚀 Envia'ns el teu C.V.

Responsable d'oficina

✨ Meaningful human contact makes life magic!

masvoz és una companyia que afegeix valor als seus clients i creu en el creixement professional de les persones. Vols coneixèr-nos?

El nostre equip està format per especialistes de desenvolupament, cloud i comunicacions de veu i vídeo en temps real. Gràcies a ells i elles desenvolupem i oferim serveis de telecomunicacions per a empreses posant a disposició dels nostres clients una cartera completa de tecnologies i productes (Comunicacions Unificades, Serveis de col·laboració, Serveis d’integració de telefonia allotjada al núvol, Serveis d’instal·lació, Centraleta Virtual, Serveis SIP Trunk).

Formem part d’Enreach, un grup de companyies europees unides per un impuls constant per donar suport a la transformació empresarial amb innovació en TIC flexible i confiable. Confiem en el lideratge col·lectiu i construïm el nostre projecte sobre ciments com la proximitat, flexibilitat, respecte i innovació.

Volem que ens acompanyis en aquest procés de creixement i integració incorporant-te al nostre equip d’experts i expertes a la nostra oficina de Barcelona.

Com?

Formant part de l’equip d’Administració i Finances, aquestes seran algunes de les teves responsabilitats:

  • Recepció de visites.
  • Manteniment d’instal·lacions.
  • Control d’estoc de subministraments de les oficines.
  • Comunicació interna de temàtica relacionada amb les oficines, normes de convivència, protocols…
  • Organització d’esdeveniments, càtering.
  • Recollida de paqueteria.
  • Gestió administrativa en general: compra de subministraments, gestió de proveïdors d’oficina, gestió de reserves de viatge.
  • Assistència a direcció.

Què esperem de tu?

  • Que hagis exercit les funcions descrites en un rol similar durant almenys tres anys.
  • Que comptis amb formació en Administració i Finances (o disciplines relacionades).
  • Que mostris una alta orientació al client intern i extern, amb bones habilitats de comunicació i treball en equip.
  • Que siguis una persona organitzada, resolutiva i amb capacitat per a gestionar diferents tasques de manera simultània.
  • Que puguis comunicar-te en anglès a nivell professional: formem part d’un grup. internacional i volem que aportacions la teva visió a l’equip.

Què pots esperar tu de masvoz?

  • Un equip que potencia i valora les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora continuada per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa gairebé 20 anys 💪📈.
  • Un projecte estable, amb contractació Indefinida i retribucions a la carta, mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica 🚑👪🚈.
  • Horari flexible amb jornada intensiva divendres. A més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana 😄.
  • Teletreball de dos a tres dies a la setmana 🏡.
  • Oficines cèntriques i modernes, lluminoses, sense parets o despatxos que separin els diversos rols o departaments, amb espai de relax amb sofàs per a les teves migdiades o lectures, tele i sistema d’àudio per a les nostres celebracions i esdeveniments. I si t’agrada tocar algun instrument… Tenim fins a guitarres i bateria! ☕ 🍏 👾 Vols veure-les?
  • Un pla de carrera a mida, amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. També tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te! 🎓
  • Activitats al llarg de l’any: team building, coaching i molt més! Un exemple? El nostre Challenge day! Un dia al mes dedicat a resoldre en equip una necessitat real mitjançant investigació i consens entre tots 💭.

T’uneixes al repte de crear màgia de contacte? 🚀 Envia'ns el teu C.V.

Enginyer/a Java

✨ Meaningful human contact makes life magic!

masvoz és una companyia que afegeix valor als seus clients i creu en el creixement professional de les persones. Vols coneixèr-nos?

El nostre equip està format per especialistes de desenvolupament, cloud i comunicacions de veu i vídeo en temps real. Gràcies a ells i elles desenvolupem i oferim serveis de telecomunicacions per a empreses posant a disposició dels nostres clients una cartera completa de tecnologies i productes (Comunicacions Unificades, Serveis de col·laboració, Serveis d’integració de telefonia allotjada al núvol, Serveis d’instal·lació, Centraleta Virtual, Serveis SIP Trunk).

Formem part d’Enreach, un grup de companyies europees unides per un impuls constant per donar suport a la transformació empresarial amb innovació en TIC flexible i confiable. Confiem en el lideratge col·lectiu i construïm el nostre projecte sobre ciments com la proximitat, flexibilitat, respecte i innovació.

Volem que ens acompanyis en aquest procés de creixement i integració incorporant-te al nostre equip d’experts i expertes a la nostra oficina de Barcelona.

Com?

  • Participant en l’anàlisi i desenvolupament de noves funcionalitats del nostre producte de Cloud Contact Center omnicanal i en la digitalització de processos relacionats, amb autonomia per a investigar i aplicar les solucions i metodologies més adequades.
  • Aportant idees i suggeriments de millora en les decisions de migració de les aplicacions actuals a l’arquitectura de microserveis.
  • Portant una comunicació activa amb l’àrea de producte i el departament d’enginyeria de clients per a proposar millores en les definicions.

Què esperem de tu?

  • Que siguis una persona acostumada a treballar en equip, amb alta capacitat d’organització, amb orientació al client, comunicativa i resolutiva.
  • Que aportis una experiència mínima de tres anys en el desenvolupament d’aplicacions utilitzant les següents tecnologies: Java 8+, Spring, JPA/Hibernate i MySQL/SQL.
  • Que t’apassionin les noves tecnologies, investigar, aportar, debatre i sumar en equip.
  • Que tinguis ganes d’aprendre i créixer professionalment.
  • Que estiguis familiaritzat/ada amb entorns de treball agile (Scrum/Kanban).
  • Que puguis comunicar-te en anglès a nivell professional: formem part d’un grup internacional i volem que aportis la teva visió a l’equip.
A més, valorarem molt positivament:
  • Que siguis un/a fanàtic/a de pràctiques de Clean Code, TDD, Continous refactoring, Continuous Integration.
  • Que hagis col·laborat en el procés del disseny i definició d’arquitectures de microserveis.
  • Que aportis coneixements/ experiència en: AWS / Google Cloud, Docker i Elasticsearch.
  • Que coneguis qualsevol protocol de VozIP, Asterisk o kamailio, així com nocions d’administració de sistemes Linux.

Què pots esperar tu de masvoz?

  • Un equip que potencia i valora les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora continuada per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa gairebé 20 anys 💪📈.
  • Un projecte estable, amb contractació Indefinida i retribucions a la carta, mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica 🚑👪🚈.
  • Horari flexible amb jornada intensiva divendres. A més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana 😄.
  • Teletreball de dos a tres dies a la setmana 🏡.
  • Oficines cèntriques i modernes, lluminoses, sense parets o despatxos que separin els diversos rols o departaments, amb espai de relax amb sofàs per a les teves migdiades o lectures, tele i sistema d’àudio per a les nostres celebracions i esdeveniments. I si t’agrada tocar algun instrument… Tenim fins a guitarres i bateria! ☕ 🍏 👾 Vols veure-les?
  • Un pla de carrera a mida, amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. També tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te! 🎓
  • Activitats al llarg de l’any: team building, coaching i molt més! Un exemple? El nostre Challenge day! Un dia al mes dedicat a resoldre en equip una necessitat real mitjançant investigació i consens entre tots 💭.

T’uneixes al repte de crear màgia de contacte? 🚀? Envia'ns el teu C.V.

Tècnic/a de Linux i VoIP

✨ Meaningful human contact makes life magic!

masvoz és una companyia que afegeix valor als seus clients i creu en el creixement professional de les persones. Vols coneixèr-nos?

El nostre equip està format per especialistes de desenvolupament, cloud i comunicacions de veu i vídeo en temps real. Gràcies a ells i elles desenvolupem i oferim serveis de telecomunicacions per a empreses posant a disposició dels nostres clients una cartera completa de tecnologies i productes (Comunicacions Unificades, Serveis de col·laboració, Serveis d’integració de telefonia allotjada al núvol, Serveis d’instal·lació, Centraleta Virtual, Serveis SIP Trunk).

Formem part d’Enreach, un grup de companyies europees unides per un impuls constant per donar suport a la transformació empresarial amb innovació en TIC flexible i confiable. Confiem en el lideratge col·lectiu i construïm el nostre projecte sobre ciments com la proximitat, flexibilitat, respecte i innovació.

Volem que ens acompanyis en aquest procés de creixement i integració incorporant-te al nostre equip d’experts i expertes a la nostra oficina de Barcelona.

Com?

A curt termini (el teu primer any):

  • Donaràs suport de tercer nivell: gestió d’incidències de plataforma dels diferents serveis, restabliment del servei, realització d’informes de les incidències.
  • Elaboraràs propostes de millora.Participaràs en la planificació i execució de projectes tecnològics.Documentació de processos, projectes i procediments interns.
  • Administraràs les diverses plataformes IT de la companyia: sistemes, xarxes, bases de dades, back-ups, seguretat.
  • Realitzaràs guàrdies i intervencions preventives i correctives.
  • Treballaràs en un entorn multicultural amb projectes creuats entre empreses del grup.
A llarg termini: seràs un dels nostres referents en VoIP. (Per poder complir amb aquesta missió obtindràs un pla de formació que et permetrà adquirir el coneixement necessari).

  • Administraràs la plataforma multi-tenant de masvoz sobre la qual oferim els nostres serveis estrella de Cloud Contact Center, Centraleta Virtual i IVR.
  • Participares en l’evolució i manteniment de la plataforma de VoIP i webRTC basada en Asterisk PBX i Kamailio SIP Proxy sobre Linux.
  • Aportaràs solucions de contact center en un entorn de cloud híbrid.
  • Participació en la concepció de projectes en un equip multidisciplinari: desenvolupadors, DevOps, sysadmins, seguretat i VoIP.
  • Reforçaràs a l’equip, per torns, en el suport de plataforma 24×7.

Què esperem de tu?

  • Que siguis una persona acostumada a treballar en equip, amb alta capacitat d’organització, amb orientació al client, comunicativa i resolutiva.
  • Que aportis una experiència mínima 3 anys com Administrador de Sistemes Linux, exercint llocs de Suport amb realització de guàrdies.
  • Que aportis coneixements o experiència en SIP, Asterisk i WebRTC.
  • Que vulguis enfocar la teva carrera professional cap al futur de les comunicacions VoIP i WebRTC.
  • Valorarem experiència i/o coneixements en:
    • Virtualització.
    • Disseny i administració de Xarxes.
    • Administració dels servidors web i d’aplicacions (Tomcat, Apache, JBoss).
    • Arquitectures d’alta disponibilitat / clúster.
    • Eines de monitorització (OpenNMS, Nagios, Cacti).
    • Back-up i Disaster Recovery.
    • Xarxes d’emmagatzematge SAN / iSCSI.
    • Solucions en Cloud Públic (AWS, Google Cloud o Azure).
    • Firewalls, VPNs, traffic-shapping i VLANS.
  • Que puguis comunicar-te en anglès. Formem part d’un grup internacional i ens encantaria que aportessis el teu punt de vista.

Què pots esperar tu de masvoz?

  • Un equip que potencia i valora les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora continuada per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa gairebé 20 anys 💪📈.
  • Un projecte estable, amb contractació Indefinida i retribucions a la carta, mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica 🚑👪🚈.
  • Horari flexible amb jornada intensiva divendres. A més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana 😄.
  • Teletreball de dos a tres dies a la setmana 🏡.
  • Oficines cèntriques i modernes, lluminoses, sense parets o despatxos que separin els diversos rols o departaments, amb espai de relax amb sofàs per a les teves migdiades o lectures, tele i sistema d’àudio per a les nostres celebracions i esdeveniments. I si t’agrada tocar algun instrument… Tenim fins a guitarres i bateria! ☕ 🍏 👾 Vols veure-les?
  • Un pla de carrera a mida, amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. També tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te! 🎓
  • Activitats al llarg de l’any: team building, coaching i molt més! Un exemple? El nostre Challenge day! Un dia al mes dedicat a resoldre en equip una necessitat real mitjançant investigació i consens entre tots 💭.

T’uneixes al repte de crear màgia de contacte? 🚀? Envia'ns el teu C.V.